Ευρωπαϊκά Προγράμματα Comenius/Erasmus+

Erasmus+ Πορτογαλία 26/3/2023-2/4/2023

Ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας επισκέφτηκε το συγκρότημα σχολείων Agrupamento de escolas D.Afonso Henriques στην περιοχή Αλκανέντε της Πορτογαλίας, από 26/3/2023 έως 2/4/2023  στα πλαίσια του προγράμματος: NorthSouthEastWest: ORIENTEERING.

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας επισκέφτηκαν τα τρία σχολικά συγκροτήματα , ενημερώθηκαν για το εκπαιδευτικό σύστημα της περιοχής και συμμετείχαν σε δραστηριότητες σχετικές με το πρόγραμμα. Ξεναγήθηκαν στα αξιοθέατα της περιοχής και συνεργάστηκαν με εκπαιδευτικούς και μαθητές από την Πορτογαλία, την Τουρκία, την Ιταλία και την Πολωνία.

Erasmus+ “Friends for our planet!, Φινλανδία 20-24/02/2023

Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ “Friends for our planet!”, ολοκληρώθηκε η συνάντηση εκπαιδευτικών, στο οποίο συμμετείχε το 11ο Δημοτικό Σχολείο Χίου- Αστική Σχολή. Η συνάντηση έλαβε χώρα στο Kuopio της Φινλανδίας, από 20-24 Φεβρουαρίου 2023, στην περιοχή Μuuruveden Koulu, η οποία  φημίζεται για   την παρθένα ομορφιά της φύσης και τις υπέροχες λίμνες. Με την καθοδήγηση της υπεύθυνης του προγράμματος κ. Λάρδα Στέλλας, οι εκπαιδευτικοί κ. Σφακιανάκη Δέσποινα και κ. Τσουκαλά Ελευθερία αντιπροσώπευσαν με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα το σχολείο μας. Μέσα από ένα εποικοδομητικό κλίμα αμοιβαίας συνεργασίας, σεβασμού και επικοινωνίας οι εκπαιδευτικοί από την Φινλανδία, Βέλγιο, Ρουμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ελλάδα αντάλλαξαν εμπειρίες και απόψεις σχετικά με τα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα και τις εκπαιδευτικές πολιτικές των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Έγινε αναφορά  σε τρόπους ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θεματικές που αφορούν τη μόλυνση του περιβάλλοντος καθώς και παρουσίαση καλών πρακτικών  για την αφύπνιση των μαθητών σε περιβαλλοντικά θέματα που σχετίζονται με το «νερό». Η φιλοξενία των συνεργατών της Φινλανδίας ήταν εξαιρετική. Το Φιλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα θεωρείται ένα από τα καλύτερα στον κόσμο. Παρέχεται εξολοκλήρου δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση με σύγχρονες σχολικές υποδομές και πλήρως εξοπλισμένες. Κάθε επένδυση στην εκπαίδευση μιας χώρας είναι επένδυση στο μέλλον της. Αυτή είναι η πιο σημαντική επένδυση για κάθε κράτος. Το μορφωμένο έθνος είναι η κινητήρια δύναμη τόσο της οικονομίας όσο της υγείας και της δικαιοσύνης…

Erasmus+ Επίσκεψη στο σχολείο Szkola Podstawowa im. Tadeusza Kosciuszki w Dabiu, Πολωνίας, Πολωνίας 26/09/2022- 30/09/2022

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας συμμετείχαν σε επίσκεψη στο σχολείο Szkola Podstawowa im. Tadeusza Kosciuszki w Dabiu, στα πλαίσια του προγράμματος ΚΑ2 «North, South, East, West: ORIENTEERING».

Επισκέφτηκαν το σχολείο, ενημερώθηκαν για το εκπαιδευτικό σύστημα της Πολωνίας και συμμετείχαν σε δραστηριότητες γνωριμίας των συμμετεχόντων , γνωριμίας με τις χώρες προέλευσης των εταίρων και δραστηριότητες σχετικές με το θέμα του προγράμματος που είναι αθλητισμός και υγιεινός τρόπος ζωής.

Ξεναγήθηκαν στο περίφημο ορυχείο αλατιού της περιοχής και στην πόλη της Κρακοβίας.

Επέστρεψαν με πολλές υπέροχες εμπειρίες και την απόκτηση φίλων από την Πορτογαλία, την Τουρκία, την Ιταλία και την Πολωνία.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+ , North, South, East, West: ORIENTEERING

Στα πλαίσια του προγράμματος  Erasmus + ‘ North , South, East, West : ORIENTEERING’ , εκπαιδευτικοί και μαθητές από την Πολωνία , την Ιταλία , την Πορτογαλία και την Τουρκία επισκέφτηκαν το σχολείο μας από 13- 18 Μαρτίου.

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας τους υποδέχτηκαν με χαρά και ενθουσιασμό και τους ξενάγησαν στις εγκαταστάσεις του σχολείου μας. Οι μαθητές μας τραγούδησαν ελληνικά και αγγλικά τραγούδια σχετικά με την ειρήνη και την αλληλεγγύη και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας παρουσίασαν βίντεο για το νησί μας, τα έθιμα, τη χλωρίδα του τόπου μας και τους Ολυμπιακούς αγώνες. Κατά την επίσκεψή τους στις τάξεις τους δώρισαν κατασκευές σχετικές με το νησί μας.

Το θέμα του προγράμματός μας είναι η υγιεινή διατροφή και ο αθλητισμός γι’αυτό και οι μαθητές έπαιξαν διάφορα αθλήματα στο στάδιο του νησιού και συμμετείχαν σε παραδοσιακά  και  αστεία παιχνίδια.

Επισκέφτηκαν αξιοθέατα του νησιού μας και ενθουσιάστηκαν από τη φιλοξενία και την ελληνική κουζίνα.

Οι συντονιστές του προγράμματος εξέτασαν την επίτευξη των στόχων των προηγούμενων μηνών και προχώρησαν στο σχεδιασμό των δράσεων μας για το επόμενο διάστημα.

Ευχαριστούμε θερμά τις οικογένειες που φιλοξένησαν παιδιά από την Ιταλία.

Ευχαριστούμε επίσης το Δήμο Χίου, τη Βιβλιοθήκη Κοραή, το Masticha Shop και το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για τη βοήθειά τους.

Εργασίες των μαθητών των  ΣΤ1΄ και ΣΤ2΄ τάξεων, για τη διατροφή και την υγιεινή ζωή στο μάθημα των γαλλικών.

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+ “Orienteering North South East Ouest ” οι μαθητές των  ΣΤ1΄ και ΣΤ2΄ τάξεων,  εξοικειώθηκαν με το λεξιλόγιο που αφορά στη διατροφή και στην υγιεινή ζωή δημιουργώντας σχέδια εργασίας και παίζοντας ψηφιακά παιχνίδια και παιχνίδια με κάρτες στη γαλλική γλώσσα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις εργασίες των μαθητών.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ,11Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΙΟΥ

Στα πλαίσια του προγράμματος  Erasmus + ‘ Friends for our Planet’ , εκπαιδευτικοί  από το Βέλγιο, την Ισπανία και τη Ρουμανία επισκέφτηκαν το σχολείο μας από  16-21 Οκτωβρίου.

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας τους υποδέχτηκαν με χαρά και ενθουσιασμό και τους ξενάγησαν στις εγκαταστάσεις του σχολείου μας. Επισκέφτηκαν τις τάξεις και οι μαθητές μας τους δώρισαν κατασκευές και τραγούδησαν ελληνικά και αγγλικά τραγούδια σχετικά με το περιβάλλον μια και το θέμα του προγράμματός μας είναι η κλιματική αλλαγή και οι επιπτώσεις της.

Οι συντονιστές του προγράμματος εξέτασαν την επίτευξη των στόχων του προηγούμενου έτους και προχώρησαν στο σχεδιασμό των δράσεων μας για το επόμενο διάστημα. Την προηγούμενη σχολική χρονιά ασχοληθήκαμε με τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας και τη μόλυνση του αέρα ενώ αυτή τη χρονιά θα ασχοληθούμε με την προστασία της χλωρίδας και της πανίδας κάθε περιοχής καθώς και με τη διαχείριση απορριμμάτων.

Οι εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν στο νησί μας και έφυγαν ενθουσιασμένοι από τις ομορφιές του τόπου μας και, όπως οι ίδιοι ομολόγησαν, από τη φιλοξενία μας.

Ευχαριστούμε το Δήμο Χίου, το και το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για τη βοήθειά τους.

Συνάντηση στα πλαίσια προγράμματος  ERASMUS +

ORIENTEERING- North, South, East, West

Monreale, Iταλία

Το  σχολείο μας δραστηριοποιείται σε ΕυρωπαΪκά προγράμματα τα τελευταία δεκαοκτώ χρόνια.

Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus + KA2 < ORIENTEERING – North , South, East,    West >,  οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας Λάρδα Στυλιανή, εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας και συντονίστρια του προγράμματος και Παπαδοπούλου Μαγδαληνή , μουσικός, συναντήθηκαν με εκπαιδευτικούς  άλλων ευρωπαΪκών χωρών στο Monreale της Σικελίας από 20 έως 25 Σεπτεμβρίου 2021. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν σχολεία από την Ιταλία, την Πολωνία, την Τουρκία, την Πορτογαλία και την Ελλάδα και αφορά στον αθλητισμό , την υγιεινή διατροφή και σκοπό έχει να πείσει τους μαθητές και τις οικογένειές τους να υιοθετήσουν ένα υγιεινό τρόπο ζωής.

Οι εκπαιδευτικοί μας επισκέφτηκαν δύο σχολεία της περιοχής, ενημερώθηκαν για το εκπαιδευτικό σύστημα της Ιταλίας και προγραμμάτισαν ,μαζί με τους εταίρους μας ,τις δράσεις των επόμενων μηνών.

Οι μαθητές όλων των συνεργαζόμενων σχολείων θα εργαστούν πάνω στα ίδια θέματα και θα δημιουργήσουν αντίστοιχο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο θα παρουσιαστεί στις ιστοσελίδες των σχολείων καθώς και στην πλατφόρμα e-twinning.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ ΙΤΑΛΙΑΣ  ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS KA1 AΠO 23-8-2021 EΩS 28-8-2021

ΑΣΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΧΙΟΥ 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Το σεμινάριο στη Φλωρεντία με τίτλο: ICT in the classroom έλαβε χώρα στην έδρα του Europass Academy από 23/8 έως 28/8/21 το ακαδημαϊκό μέρος και 29/8/21 το πρόγραμμα περιλάμβανε περιήγηση σε τρεις πόλεις της Tοσκάνης.

Την πρώτη μέρα 23/8 έγινε στην αρχή παρουσίαση του ωρολογίου προγράμματος που για τις τρεις πρώτες ημέρες εκτεινόταν από 9:00 π.μ. έως τις 2:00 μ.μ. ενώ τις δύο επόμενες μέρες από τις 2:00 μ.μ. έως τις 7:00 μ.μ.

Μετά από αυτό έγινε παρουσίαση των συμμετεχόντων αλλά και παρουσίαση των σχολίων από τα οποία προέρχονταν. Εκπροσωπούνταν δια συναδέλφων οι παρακάτω χώρες:

Ελλάδα, Κροατία, Ρουμανία, Aγγλία, Iσπανία.

Στο δεύτερο μέρος της ίδιας μέρας έγινε παρουσίαση εκπαιδευτικών προγραμμάτων όπως: Padlet, Google classroom, Camva, Book Creator και Trello.com

Σημειώθηκε η σημασία τους ως προς ότι:

  • Είναι εναλλακτικός τρόπος μάθησης
  • Παρέχουν κίνητρα στα παιδιά
  • Είναι οικεία ως εργαλεία
  • Ελκύουν το ενδιαφέρον
  • Είναι φιλικά προς το περιβάλλον
  • Μειώνουν τη χρήση χαρτιού και φωτοτυπιών

Μεταφέρουν το κέντρο βάρους από το δάσκαλο ως εισηγητή γνώσεων σε διαχειριστή γνωστικών αντικειμένων. (Teacher from lecturer to moderator.)

Τέλος συνεργατικά στις πλατφόρμες Padlet, Trello και Google Class δημιουργήσαμε παρουσίαση εκπαιδευτικού περιεχομένου.

Την Τρίτη 24/8 έγινε θεωρητική αναφορά στην αντίθεση ανάμεσα στην δασκαλοκεντρική ή μαθητικό κεντρική διδασκαλία και με βάση αυτό άρχισαν οι παρουσιάσεις με βάση τις συνεργατικές πλατφόρμες που πρέπει να είναι αμφίδρομες ώστε και τα παιδιά να μάθουν να ανεβάζουν αντίστοιχα τα ζητούμενα π.χ. google class, πληροφορίες, βίντεο, απαντήσεις σε φύλλα εργασίας.

Τετάρτη 25/8 έγινε θεωρητική προσέγγιση σε flipped classroom. Στην ανεστραμμένη τάξη «η θεωρία μεταφέρεται στο σπίτι και εργασία του σπιτιού στο σχολείο» ενώ στην κλασική τάξη, όπως ειπώθηκε, συμβαίνει το αντίθετο. Βοηθητικά εκπαιδευτικά εργαλεία παρουσιάστηκαν το screencast-omatic.com, το edpuzzle.com, beank.quiz.decs.google.com με τα οποία και πάλι έγιναν παρουσιάσεις ομαδικές ανά χώρα.

Στις 26/2 παρουσιάστηκαν τα πλεονεκτήματα της λειτουργίας ομάδων εργασίας, του τρόπου δημιουργίας τους, ζητήματα βέβαια που δεν λείπουν από την Ελληνική βιβλιογραφία και πρακτική εδώ και χρόνια. Παρουσιάστηκε η εκπαιδευτική πλατφόρμα quizizz.com και socrative που προσιδιάζει κυρίως στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η γκάμα εργασιών μέσω αυτών περιλαμβάνει κουίζ, πολλαπλές επιλογές, σωστό-λάθος κλπ. Έγινε αναφορά και στο quizlet.com. Ωστόσο απαιτεί αναβαθμίσεις μέσω συνδρομής, γεγονός προβληματικό. Το ίδιο και το nearpod.com.

Η ημέρα έκλεισε με πρακτική εφαρμογή πάνω στην quizzes.com.

Στις 27/8 έγινε θεωρητική αναφορά στο πρώτο μέρος στις ονομαζόμενες soft skills και στο 4Cs (communication, critical thinking, collaboration, creativity). Τα παραπάνω συνδέθηκαν με την πλατφόρμα camva.com και ζητήθηκε να φτιάξουμε μία παρουσίαση, ένα βίντεο με ερωτήσεις ενδιάμεσα ή παρατηρήσεις, μία αφίσα, ένα λογότυπο κλπ. Συνδεόμενα με εκπαιδευτικές δράσεις των παιδιών. Τέλος έκλεισε η ημέρα με την πλατφόρμα mindmeister.com, η δημιουργία χαρτών εργασίας με αντίστοιχο εμπλουτισμού αυτών με εικόνες, βίντεο κλπ.

Έγινε απονομή των πιστοποιητικών παρακολούθησης και έκλεισε το σεμινάριο στο εκπαιδευτικό του μέρος.

Συμπερασματικά το σεμινάριο ήταν πολύ χρήσιμο και ενδιαφέρον, αλλά στην πράξη υπάρχουν αρκετά εμπόδια που αφορούν στις κοινωνικές ανισότητες ανάμεσα στα παιδιά, στην αδυναμία παροχής  ηλεκτρονικών υπολογιστών ή άλλων μέσων, τόσο στα σχολεία όσο και στις οικογένειες και στην απαραίτητη επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες με τα αντίστοιχα γενναία κονδύλια σε όλα τα προαναφερόμενα επίπεδα που δυστυχώς δεν αποδίδονται. Συγκριτικά η ύπαρξη των δημόσιων πλατφορμών, (e class, e-me) λειτουργούν αντισταθμιστικά στη χώρα μας αλλά χρήζουν προφανώς βελτιώσεων και όλων των υπολοίπων  παραμέτρων που αναφέρθηκαν.

Η συζήτηση με όλους τους επιμορφούμενους έδειξε ότι πάνω κάτω αυτά αφορούν και τις δίκές τους χώρες.

Συμμετέχοντες:

Σκούφαλος Μάρκος

Λάρδα Στέλλα

ΧΙΟΣ 30/8/2021

ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Το σχολείο μας συμμετέχει σε ευρωπαϊκά προγράμματα από το 2005. Έχουμε ήδη συμμετάσχει σε πέντε  προγράμματα κι αυτή την περίοδο συμμετέχουμε σε άλλα δύο.

Μέσα από τα προγράμματα επιθυμούμε να προάγουμε τη συνεργασία και την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας απέναντι στους διαφορετικούς πολιτισμούς.

COMENIUS 1 , Ιανουάριος 2005    ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Προπαρασκευαστική επίσκεψη στο σχολείο μας για την υποβολή κοινής αίτησης πολυμερούς σχολικής σύμπραξης. Δεχτήκαμε εκπαιδευτικούς από Βέλγιο, Φινλανδία, Ισπανία, Νορβηγία, Εσθονία και Κύπρο.

COMENIUS 1  2005 -2008   ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ

Water: The Source of Our Friendship ! ( Νερό : Η Πηγή της Φιλίας μας! )

Σε αυτό το πρόγραμμα συμμετείχαν σχολεία από : Βέλγιο, Φινλανδία, Ισπανία, Νορβηγία, Εσθονία, Κύπρο και Ελλάδα.

Περιγραφή: E:\WEB SITE PHOTOS\BELGIO.JPG

Η αντιπροσωπία μας στο Βέλγιο.

Εσθονία με εκπαιδευτικούς της αντιπροσωπείας μας.

COMENIUS 2, ΕΝΔΟΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ, Αύγουστος 2008

Η εκπαιδευτικός Λάρδα Στυλιανή Αγγελική συμμετείχε σε σεμινάριο στο Sussex της Αγγλίας με τίτλο “Developing Oral Fluency in the Primary English Language Class

ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ,

ΧΙΟΣ, 2009

Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\CONFERENCE PROGRAM.JPG
Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\CONFERENCE Townhall of the municipality of Chios.JPG
Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\conference2.JPG

COMENIUS 1 2010-2012  ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ

Let’s Share our Culture!  (Ας Μοιραστούμε τον Πολιτισμό μας!)

Σε αυτό το πρόγραμμα συμμετείχαν σχολεία από Εσθονία, Ολλανδία, Ισπανία, Τσεχία Πολωνία και Ελλάδα.

Περιγραφή: E:\WEB SITE PHOTOS\BAKEL HOLLAND 2011.JPG

Η αντιπροσωπία μας στο σχολείο της Ολλανδίας.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Εκπαιδευτικοί και μαθητές μας στο Τράπανι, Σικελία.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Εκπαιδευτικοί και μαθητές μας στην Τσεχία.

                                        Εκπαιδευτικοί και μαθητές στην Τενερίφη.

Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\JUNE 2012.JPG

Υποδεχτήκαμε τους συνεργάτες μας στο σχολείο μας , ΙΟΎΝΙΟΣ 2012

COMENIUS 1 , Ιανουάριος  2013,    ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Προπαρασκευαστική επίσκεψη στο σχολείο μας για την υποβολή κοινής αίτησης πολυμερούς σχολικής σύμπραξης. Δεχτήκαμε εκπαιδευτικούς από  Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία και Τουρκία.

Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\PREPARATORY VISIT 3.JPG
Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\PREPARATORY VISIT.JPG

ERASMUS + , Ιανουάριος 2015,    ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Επισκεφτήκαμε  το κέντρο νεότητας ‘ Martha Bibescu’  στην περιοχή Comarnic  της Ρουμανίας  για τη συγγραφή κοινής αίτησης συμμετοχής σε πρόγραμμα Erasmus+. Συμμετείχαν αντιπροσωπείες από το Βέλγιο ,την Ισπανία, την Ιρλανδία, τη Φινλανδία , τη Ρουμανία και το σχολείο μας.

ERASMUS +  2015-2018 ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ

On a Journey with the ARTist!  (Σε ένα Ταξίδι με τον Καλλιτέχνη!)

Σε αυτό το πρόγραμμα συμμετείχαν σχολεία από το Βέλγιο, την Ισπανία, την Ιρλανδία, τη Ρουμανία και τη Φινλανδία.

ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΜΑΣ

ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ

Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\ART 3.JPG
Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\STUDENTS WOKS OF ART 2.JPG
Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\STUDENTS WORKS OF ART.JPG

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015, ΙΡΛΑΝΔΙΑ

Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\IRELAND OCTOBER 2015.JPG
ΣΤΟ DURKARVAN ΙΡΛΑΝΔΙΑΣ

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2016,ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\OCTOBER 2016 CHIOS.JPG
Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\ON A IOURNEY WITH TH ARTIST.JPG

ΜΑΙΟΣ 2017 , ΜΠΑΛΕΝ ΒΕΛΓΙΟ

Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\BELGIUM 2017.jpg

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018  Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ

Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\FINLAND 2018.JPG

ΜΑΙΟΣ 2018 Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΟΜΑΡΝΙΚ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ.

ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ

ΙΟΥΝΙΟΣ 2018 ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ , ΟΜΗΡΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\PLAY AT HOMERION 2018.JPG

ΙΟΥΝΙΟΣ 2018 ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Περιγραφή: C:\Users\gvasilakis\Desktop\WEB SITE PHOTOS\ARTIST2.JPG

ERASMUS + , Ιανουάριος , 2020,    ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Επισκεφτήκαμε  το κέντρο νεότητας ‘ Martha Bibescu’  στην περιοχή Comarnic  της Ρουμανίας  για τη συγγραφή κοινής αίτησης συμμετοχής σε πρόγραμμα Erasmus+. Συμμετείχαν αντιπροσωπείες από το Βέλγιο ,την Ισπανία, τη Ρουμανία και το σχολείο μας.

ERASMUS +  2020-2022 ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ

Friends for our Planet! (Φίλοι για τον Πλανήτη μας!)

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία από το Βέλγιο, την Φινλανδία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Ρουμανία και την Ισπανία και πραγματεύεται την κλιματική αλλαγή. Μέσα από το πρόγραμμα θα ασχοληθούμε με έξι υποθέματα : ενέργεια, απορρίμματα ,μόλυνση του αέρα, διατήρηση φυσικού περιβάλλοντος, βιοποικιλότητα και νερό.

ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΜΑΣ

ERASMUS +  2020-2022 ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ

North , South, East, West, Orienteering!  ( Βοριάς, Νοτιάς, Ανατολή, Δύση, Προσανατολισμός!)

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν σχολεία από Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία , Πολωνία, Τουρκία και Ελλάδα. Σκοπός του προγράμματος είναι να ενδυναμώσει την αίσθηση της ευρωπαικής συνείδησης μέσα από την εκπαίδευση και τον αθλητισμό. Οι μαθητές θα αναπτύξουν δεξιότητες όπως συνεργασία, επίλυση προβλημάτων, αίσθηση δίκαιου παιχνιδιού ,  λήψη αποφάσεων και θα μάθουν τη σημασία της άθλησης και της καλής φυσικής κατάστασης.

EUROPEAN PROGRAMS

Our school has participated in European programs since 2005. We have already participated in five programs and we are currently participating in two more.

Through the programs we want to promote  cooperation and the awareness of our students in response to different cultures.

COMENIUS 1, January 2005 PREPARATORY VISIT

We hosted delegations from six European countries ( Belgium, Finland, Spain, Norway, Estonia and Cyprus) in order to prepare our application for a Comenius 1 project).

COMENIUS 1 2005-2008 SCHOOL PARTNERSHIP

Water the Source of Our Friendship!

Schools from seven European countries participated in this project : Belgium, Spain, Finland, Norway, Estonia, Cyprus and Greece.

COMENIUS 2 , TEACHER TRAINING COURSE , August 2008

Our teacher of English, Larda Stella, participated in a two-week course at Sussex, England. The course was titled : ” Developing Oral Fluency in the Primary English Language Class. “

COMENIUS 1 2010-2012 SCHOOL PARTNERSHIP

Let’s Share our Culture! 

Schools from six European countries participated in this project: Estonia, Holland, Spain, Czech Republic, Poland and Greece.

COMENIUS 1 , January 2013,  PREPARATORY VISIT

We hosted teachers from Spain, Italy, Portugal and Turkey in order to write an application for a school partnership project.

ERASMUS + , January 2015, PREPARATORY VISIT

We visited the “ Martha Bibescu” youth centre in Comarnic, Romania to write a common application for an Erasmus + school partnership project. There were delegations from Belgium, Spain, Ireland, Finland, Romania and Greece.

ERASMUS + SCHOOL PARTNERSHIP 2015-2018

On a Journey with the ARTist!

We are six European schools (preprimary and primary school children) working together on art. Our countries are Belgium, Finland, Greece, Ireland, Romania and Spain. We want to make friends from each others’ countries, learn about art in these countries and, of course, create art – something together and some of our own. This eTwinning project is a part of our Erasmus+ project 2015-2018. We have a special mascot to help us with our work: He is Jan the teddy bear.

ERASMUS + , January 2020, PREPARATORY VISIT

We visited the “ Martha Bibescu” youth centre in Comarnic, Romania to write a common application for an Erasmus + school partnership project. There were delegations from Belgium, Spain, Romania and Greece

ERASMUS +  2020-2022 SCHOOL PARTNERSHIP

Friends for our Planet!

The project involves six European preprimary and primary schools from Belgium, Finland, Greece, Italy, Romania and Spain and focuses on the UN Sustainable Development Goal (SDG) number 13 – climate action. This eTwinning project is a part of our Erasmus+ KA229 project 2020-2022 “Friends for Our Planet!”. With our project we will focus on 6 subthemes: energy, waste, air pollution, preserving nature, biodiversity and water. More schools are invited to join in to work together in the TwinSpace.

OUR LOGO

ERASMUS +  2020-2022 SCHOOL PARTNERSHIP

North , South, East, West, Orienteering!

The project priority is to strengthen the sense of European citizenship through educational formation joined to sport and consolidate the common EU integration project. The aim of this project is to introduce orienteering activities in our school and use it to help pupils to become more confidente in their own environment, to learn how read a map, how construe symbols, how navigate in the space around, evaluate paths, take decision. Play ORIENTEERING means enhance more abilities and cross-curricular skills through this practice: teamwork skills, problem solving, career management skills, fair-play rules awareness, body fit, friendly environment .To introduce the orienteering sport to our students and to explain that sport is very important for our health